MANA ADA SAMPAI 50 JUTA ?


MANA ADA SAMPAI 50 JUTA ?????






KENYATAAN YANG MENJAWAB
SEGALA-GALANYA !


..... TERIMA KASIH ALTANTUYA .....

Comments :

7 comments to “MANA ADA SAMPAI 50 JUTA ?”
KING CAI said...
on 

rm49.9 juta je.

Hijat Panjang... said...
on 

isk..dia dah kato..mana ada 50 juta nih..mengarot betol..50 billion ajer gua nak cuba bagii..tu pun dia tak ndak...dasar mata duitan betoii...cehhh...wakakakakakakaka....MSK betoi la wa nak offer dia 5 juta..tu pun dio dok balik pikio tak bagi2 jawapan lagii...hehehehe

noname said...
on 

Walaupun berapa RM sekalipun ianya telah menjawab bahawa kenyataan atau tuduhan itu sememangnya benar. Kalau tak masakan Najib nafikan bukan banyak tu... tapi banyak nie jer!.... Sudah siang lagi bersuluh.

Anonymous said...
on 

bermakna ada lah. apa makna tu. tak ke rasuah juga namanya. ahis ta kan nak bior.

noname said...
on 

Itu bukan rasuah namanya, itu dikira sedekah amal jariah bagi membantu ADUN yg berkenaan lompat parti bagi menyara anak beranak mereka. Kalau tak caya cuba tanya pada SPRM

megat said...
on 

mana ada 50juta ,fitnah tu..
najib jawap salah..tak jawap salah..

bukak la kepala otak tu skit..sampai sekarang suruh yb2 yg dapat tawaran rasuah tu tunjuk bukti.

tu la korang..orang suap najis pun telan..suap fitnah pun telan,kena kencing pun minum..

http://pi5au.blogspot.com/

UMNO BANGANG said...
on 

ya la no name....duit tu untuk sara anak bini....buat saham duit bara api kat akhirat nanti....maklumlah ko pun apa kurangnya...tiap-tiap bulan balun duit rakyat

Post a Comment