BPN CABAR - AKU SAMBUT - BPN HILANG

coward Pictures, Images and Photos
aksi BPN


coward Pictures, Images and Photos
Aku happy tiap kali baca komen orang UMNO kat blog ini. Tak kiralah UMNO sendiri-sendiri atau gerombolan BPN. Maki hamun dan carut mereka tak pernah mengusik angin dan darah aku. Aku faham budaya dan akhlak UMNO memang macam tu, dan aku tak teringin pun membalas dengan maki hamun apatah lagi mencarut. Malu!

Aku juga tak teringin nak mencabar BPN atau mana-mana orang UMNO untuk berdebat. Di blog ini aku tulis ulasan dan pendapat aku tentang politik. Aku sokong Pakatan Rakyat, maka kecenderungan tulisan aku tentulah mempertahankan PR dan menyelongkar kejahatan UMNO-BN, sama macam bloggers UMNO pertahankan parti mereka dan hentam PR.

Tak semena-mena si GOMO cabar aku dan rakan-rakan blognet@Perak berdebat.

Aku tak mahu mencabar. Tapi jangan cabar aku. Bila GOMO cabar berdebat, aku tak patut diam je. Kalau tak sahut cabaran tu, blognet@Perak pasti dilabelkan pengecut. Aku sambut secara serius. Bukan main-main dan bukan sekadar bersorak tak tentu pasal. Mungkin ada baiknya sesekali bloggers turun ke gelanggang terbuka berdepan dengan orang ramai. Hujah berapi-api sorang diri kat depan PC tu cuba bentangkan pulak depan khalayak. Kalau benar hujah kat blog tu ada fakta, apa yang nak ditakutkan depan orang ramai. Inilah medan membuktikan kredibiliti hujah dalam blog. Kalau benar tentu berani. Kalau tak berani ertinya hujah dalam blog itu cuma fitnah dan tipu.

Medan debat ini adalah kesempatan terbaik untuk BPN membuktikan kebenaran segala macam dakwaan yang ditulis dalam blog. Bawaklah segala dokumen atau apa saja bukti kejahatan, pengkhianatan, penyelewengan parti-parti dan pemimpin Pakatan Rakyat. BPN berpeluang menyedarkan bangsa Melayu yang tersalah fikir. Orang Melayu mungkin insaf setelah mendengar hujah bloggers BPN. Kalau difikirkan perlu memaki hamun dan mencarut macam kat dalam blog BPN tu, silakan! Ucapkanlah babi, yahudi, bodoh, bangang, aljuburi dan semua wirid harian BPN yang sopan santun tu. Mudah-mudahan orang Melayu akan sedar. Bahasa jiwa bangsa. Hidup Melayu!

Hingga tengah malam tadi, belum ada sorang pun pendekar dan panglima BPN memberikan maklum balas. Ke mana hilangnya pejuang-pejuang bangsa tu, tak tahulah aku. Aku bukan mencabar, tetapi hanya menyahut cabaran. Cabaran itu datang dari BPN melalui GOMO. Biasanya pencabar tertunggu-tunggu cabaran disambut. Tapi kali ini yang menyahut cabaran pulak terpaksa menunggu.

Aku jenguk blog GOMO, Perak Bangkit dan Parpu Kari. Cabaran yang aku sambut, tidak bersambut balas. Sunyi sepi. Ramai juga penyokong PR beri komen kat posting diorang tentang debat ini, namun tetap tak ada respon. Apa dah jadi?

Kalau padi katakan padi,
jangan hamba tertampi-tampi,
kalau sudi katakan sudi,
jangan hamba ternanti-nanti.

Comments :

26 comments to “BPN CABAR - AKU SAMBUT - BPN HILANG”
Anonymous said...
on 

Biasalah, pencacai UMNO mana ada telok!... Perangai macam pondan. Kalau Hishamuddin tau perkara ini mesti dia gelak sakan.

Parpu Kari said...
on 

EH EH POKEMON PUNYA DIGIMON, KAU KASI AKU NIZAR AKU TURUN OK TAK?

JANGAN NAK PUSING LA PENCACAI DUBUK OI...BILA MASA KITA TOLAK PULAK, NAPE LU NI BRADER? LU TAKUT GILA KAT KITA ORANG NI YA?

RILEK LA PENCACAI KUNYIT OI, KITA PUN MANUSIA, JANGAN TAKUT, NANTI KAMI BINCANG DAN KAMI BAGI DATE, TAPI TENGOK PADA POSTING KAU NI, NAMPAKNYA KORANG LAGI TAKDE TELUQ...YALAH BUCH OF GAY LA KATAKAN...MUAHAHAHAHA

KAUM NABI LUT DILAKNATI ALLAH!

Parpu Kari said...
on 

PENCACAI HINA MACAM LU NI MEMANG TAKDE MARUAH, BELUM BAGI JAWAPAN LAGI LU SUDAH KATA KITA TOLAK, TENGOKLAH FUCKATAN RIOT, INILAH RUPA MANUSIA DUBK YANG MENJILAT KUNYIT SIANG DAN MALAM NI HA...NILAH PERANGAI DEPA, BELUM APA APA LAGI TERUS JATUH HUKUM DAH..

SIKIT2 NAK LOMPAT, SIKIT NAK LOMPAT...PARIA BETUL, NANTI KITA BAGI LU DATE YA, KALAU BOLEH PANGGIL LA TV3 SEKLAI YA

Parpu Kari said...
on 

KORANG NI HINA BETUL LA PENCACAI KUNYIT AL JUBURI OI, KAN KE PELIWAT TU DAH BAYAR DUIT YANG BANYAK, APSALA KORANG NAK MINTAK DUIT DARI ORANG RAMAI ERK?

OH, KORANG NAK BERLAKON MISKIN LA, AKU KENAL AL JUBURI TU, DIA MEMANG PELAKON FILEM TAMIL...TUNGGU JE LA BRADER, BILA KORANG DILONDEHKAN SELUAR NANTI...MUAHAHAHA

paloi bin mulau said...
on 

ate parpu jangan lupa mencarut2 atas pentas nanti wehhh muahahahahahha tak sronok pulak kalau mike berdebat tanpa trademark maki hamun dan carutan kome tu muahahahahaha

Parpu Kari said...
on 

OK, CABARAN HANGPA AKU TERIMA.. AKU MEWAKILI BPN..PANGLIMA PERANG CYBER KETUA KAMI DALAM DEBAT TERSEBUT.. TAPI AKU MINTA SATU SAJA.. KAU ORANG SEMUA JANGAN PULA NANGIS LEPAS HABIS DEBAT TU.. BUKA APA AKU RISAU JUGA.. LAGI SATU SYA-REFORM KENA ADA KAT SITU, BUKA APA ADIK AKU GOMO INGIN MENEMUINYA.. MUA-

pemandu teksi said...
on 

jangan lupa buat siaran langsung weii..!!
aku nak tengok gak..klu tak leh buat kat Hujah TV9 tu..buat live kat internet pun ok gak... klu tak leh gak.. tolong wat recording kat cd pastu jual lah or download kat youtube..! Dr.Agus jgn lupa weii jadi pengantara..! sonok gak nak tengok puak jahiliyah UMNO ni berdebat..!

Anonymous said...
on 

Salam.kepada bloggers PR n PBN.Janganlah kita cabar org tanpa ada ilmu .Kalau setakat boleh hafal dua tiga baris ayat quran dan kalimah2 yang
carut marut tu lebih baik tak payah berdebat.Biar
lah berhujjah dengan fakta yang jelas dan bernas.
Jadikanlah dunia ini sebagai ladang untuk akhirat.
Buat bloggers PBN kurangkanlah perkataan carut
yg melampau tu ,akak rasa sedih sebagai seorang Islam ibubapa kita tak pernah ajar kita berakhlak sedemikian rupa.Kita perlu fikirkan
masa depan generasi akan datang'Adakah dengan
cara begini kita nak tarbiyyah generasi akan
datang.Kita bertelagah sesama kita.Masih banyak lagi agenda negara belum selesai.Adakah sudah cukup ilmu dalam diri kita.....fikir,fikirkanlah
kalau dah jelas telah banyak kemungkaran dah
berlaku adakah patut kita butakan mata dan pekak
kan telinga.Kembali semula kepada sirah Rasullullah saw dan hayati dan amalkan.Buat bloggers PR teruskan perjuangan jangan tersasar
dari landasan yang sebenar.Ingatlah pesanan Asshahid Hasan AlBanna..Jadilah umpama pokok yang berbuah semakin dibaling batu,makin mengeluarkan hasil.Ingatlah perjuangan ASsyahid Qutub.Al Maududi dan pejuang Salafussoleh.Buat
sya reformis dan UmmiHani jadikanlah kecekalan
dan ketabahan Zainab Al Ghazali ,Mariam Jameela
dan Serikandi Islam yang tersohor sebagai panduan untuk menegakkan kebenaran di bumi Allah ini.Buat BPN kembalilah ke jalan yang benar.Buatlah ulasan dan komen yang membina demi
untuk agama dan daulah'Manfaatkanlah diri anda
semua untuk kerja2 kebaikan dan janganlah kerana
tulisan2 anda meyebabkan rakyat benci kepada anda.Yang hak tetap hak dan yang bathil itu tetap bathil.

Anonymous said...
on 

aku cabar parpu kari dan konco2nya dalam berdebat nanti gunakan perkataan mencarut yang kalian selalu perkatakan dalam blog kalian.kalau kalian bertukar bahasa yang halus masa tu juga aku keluar dewan.Trademark sebutan kalian ialah mencarut dengan bahasa PEKEMBAR kalian dan pastikan kalian berhujah nanti pastikan gunakan bahasa harian kalian yang sudah menjadi trademark lagenda kalian.So tak payah bersopan sopan bahasa masa berdebat.Belasah aje dengan bahasa kurang ajar kalian.AKU CABAR KALIAN SEMUA !!!

Anonymous said...
on 

yang aku maksudkan ialah SI GOMO.Sorry parpu kari.Aku emosi sikit ni heheheheee...anyway aku cabar si GOMO dan sahut lah cabaran aku ni...

bikir perak said...
on 

kah,kah, kelakar betul sama macam gambar diatas le...benda-benda yang dikeluarkan oleh juak-juak ameno ni......sama standard permikiran...sehati sejiwa pulak tu...itulah makanan harian untuk melawan kebenaran.
Caiyo. pakatan raktat kita berpijak di bumi yang nyata...kami dibelakang anda.!!

Anonymous said...
on 

maki makian sudah .cabar mencabar udah.bila lagi masuk gelangang.hamtam saja labu..bila pula nak berdamai.

Ambo said...
on 

Kalau ye pun nak berbincang, jawab le dulu....bukan GOMO dari BPN ke yang cabar....

Secara logiknya....untuk menunjukkan BPN tu sedia untuk berdebat, kena jawab setuju dulu...dan baru dibincankan tarikhnya...kan itu PROPOSAL...kalau proposal maknanya tempat tak confirm dan walaupun cabarn disambut... dan tempat akan di tentukan kemudian....

So kalau dah nak jawab pun lambat...maknanya sudah hilang keyakinan diri... jawapan yang diberi tidak menunjukkan ciri-ciri sanggup berdebat...itu cuma untuk menjawab sebab sudah banyak komentar yang mencabar...

Jadi kesimpulannya...BPN hanya gah pada nama bagi orang tertentu saja......ISINYA KOSONG

Anonymous said...
on 

KIMEK LU...SIAL

NIK AJIS MUTHAFUCKER said...
on 

UP YOURS!!!!!

Kumbang said...
on 

Kepada semua pembaca dan blogger pro Pakatan Rakyat dan BN ataupun entiti neutral.
Dipersilakan untuk menghadiri Debat Perdana BNM(blogger-blogger pro Pakatan Rakyat) vs BPN 9 malam ini..

Debat ini akan diadakan secara maya melalui aplikasi Yahoo Messenger..
Untuk itu anda boleh menambah ID Panglima Perang Cyber di aplikasi Yahoo Messenger anda seperti di bawah..
panglimaperangcyber@yahoo.com

Untuk makluman lanjut rujuk posting PPC

Apa macam ? Ada berani ?
Wahai blogger BNM..
Anda berani menuduh kami blogger upahan, walaupun kenyataannya tidak.
Anda berani menggelarkan kami pencacai UMNO.
Anda berani menuduh kami menfitnah dan menyatakan perkara tidak benar.
Adakah anda berani untuk berdebat pada malam ini ?
Kami warga BPN menanti anda dengan akal berisi.
"Perbezaan pendapat itu demokrasi"

Anonymous said...
on 

oit kumbang...
ada akai ka?debat apa dalam YM>>
tu bukan debattt, tu chatting budak tadika..
org ajak debat betul bersemuka dia ajak chatting..
lucu la awakkk ni...

ambo said...
on 

Kumbang,

Kalau berdebat terbuka tu namanya ...maknanya bersemuka...kalau di alam cyber tu maknanya chatting.... bukannya debat. Kalau ada conference tu lain la..sebab nampak muka masing-masing..

Jangan nak putar belit isu macam media dan pemimpin kamu juga...

Keberanian BPN dimana...adakah keris sudah tumpul? Permainan nya sudah nampak..kalau kenyataan tak diterima maka makian yang tiba....

terserlah peribadi dan pegangan bloggers BPN yang pengecut

Anonymous said...
on 

Macam ni rupanya akal bloggers BPN... memang takut nak menonjolkan diri...

Bloggers BPN, Lepas ni tak payah menyalakla... semua aku dah tak heran....

Anonymous said...
on 

Memang bloggers Rakyat takkan layan...sebab ajak secara maya tu pengecut....rama-ramai fikir pun taip guna satu ID je...pastu menyorok

Hanya yang berakal je boleh berdebat secara bersemuka.... so kesimpulannya...BPN tu takde akal la ye

Anonymous said...
on 

Salam...
Saya ni org melaka.. Kamu cakap la kat mana saja kamu nak debat, patah sayap bertongkat paruh, patah paruh bertongkat dagu, patah dagu bertongkat kuku... saya pasti sampai insyaAllah...

Tu ari tgk masa sesi cabar mencabar dlm blog, beria benar blogers2 bayaran umno ni. wah..ini sudah bagus..Terfikir jugak dlm minda saya. perkara apa yg nak dihujahkan oleh mereka nanti? belum ada sejarah pemimpin umno sekarang ni berani nak berdebat secara terbuka. klau ada pun si sabry cik tu la.. sebelum berdebat siap kata sanggup letak jawatan sebagai menteri klau dia kalah. bila dah berbuih2 mulut xleh nak jawab soalan, start la maki hamun jer yg dia tau. menghentam secara peribadi. fakta ntah kemana. tu pemimpin mereka yg bertaraf menteri tu. pun sampai sekarang x letak jawatan pun. dah dasar org umno.
Ok.. blogers pencacai tua pengangkat najis umno ni. x kiralah walau selama ini kamu hanya tahu maki hamun saja pun. tulisan yg langsung x berfakta. ingatkan betul2 la kamu berani. lebih berani dan bijak dari pemimpin2 dan menteri2 kamu ni.. rupanya hampeh... lemah badan gua...
Aku rasa hampir terbukti yg bloger umno yg nampak mcm ada 2-3 org ni hanyalah sorang jer sebenarnya. tapi mengendalikan banyak blog. tu x kira lagi anonymous yg terpaksa dibuat2 tu. Aku x dpt nak bayangkan si pengendali ni. berpeluh2 ketiak dia nak menaip sorang2. copy paste sorang2, nak menepis dan memaki hamun sorang2. Apa nak buat. dan umno bayar, kena la jugak buat. cari makan beb.. apa nak kira halal haram. So aku rasa.. mati hidup balik pun mmg x jadi la debat ni nampaknya. umno bangsat!!!

(Hassan rahman ADUN sg.rembai)

yobpeghrak said...
on 

To blogger PR dan BN

Dah terang lagi bersuluh ... seperti yang teman dah kate semalam puak-puak blogger pengampu Umeno ni memang tak berani nak berdebat. Teman nyokong bebeno pendapat Ambo. Ni tunjukkan deme tu maksud debat pun tak faham. BONGOK!!!. Macam siKUMBANG yang kerojenye asyik fikio nak merogol BUNGA aje... suruh die berdebat? ALAMAK elok ajak makan nasi lemak.
Teman rase Bloggernet PR usahlah cabar deme lagi. Deme semue lemah cangok belaka. takde teloq. Tulah ajak Bloggernet PR debat kat maya. Deme juge tau kalo deme turun debat, bukan kasut terompah yang datang melayang tapi segala seluo dalam, baju dalam, coli termasuk 'tuala wanita' pun akan dilempor pade deme sebabnye deme tu suke sangat bende=bende yang dalam tu...

Ni lagi teruk dalam posting Perak tak Bangkit-Bangkit.
**********************************
Debat Maya: Mari sini tengok siapa yang ada fakta?


Tajuk Debat: Apakah Anwar Ibrahim meliwat pembantu peribadinya, Saiful?
***********************************

Kalo tengok tajuk yang dibagipun, tak ilmiah langsung. Bebudak sekolah menengah rendah dah lame reject tajuk ni. Tak ade nilai ilmiah. Inile pemikiran blogger BN bukan nak bantu membangunkan negara apatah lagi nak mengharmonilan kaum-kaum di negare ini.

Bagile tajuk-tajuk yang membina bagi menunjukkan kite golongan blogger adelah daripade kalangan ilmuan yang berperadaban.

Mohd said...
on 

UMNO .. setakat maki hamun pandai la ... hidup la juak2 UMNO dgn maki hamun jer .. aku teringat 'peace' MB pahang dulu dgn 'peace' mamat pekida yg kat ipoh tu ... itu trademark UMNO tu ...

Anonymous said...
on 

BPN = Blogger Pencacai Najib....kah..kah..kah...mcm mana tuannya, maka mcm tu la jugak pencacainya....

Anonymous said...
on 

Woit... aku dh 2 kali brpngamalan tegok debat dgn puak pencacai ni. First kt UKM dulu, YB Mahfuz Omar, Ust Zaharuddin bagi KO kat Zain Isma (Exco Pemuda masa tu) dan Suhaimi. Kena lodeh beb. Live n real lak tu. Kali ke-2 masa debat DSAI dengan mamat Kemaman tu. Bebuih dia. Kali ni, kalau jadi puak pencaci dan pencacai di BPN pasti tumpo. Jangan lupa weh tengok balik kat sini.

http://ris20202.tripod.com/_disc9/000004b3.htm

Layannnnnnnnn

Wak*Jp* said...
on 

Blogger UMNO orang UMNO berani depa kalau ada polis.

Post a Comment