KESIAN MAIL PIAN!

Calon BN, Ismail Saffian diiringi Dr. Chua Soi Lek
dan 3 pemimpin MCA bertemu pengundi di Pasar Simpang, Taiping - Utusan Malaysia Online

Mail Pian dan Soi Lek senyum lebar. 3 lagi pemimpin MCA (berdiri) yang mengiringi Mail Pian itu pun senyum penuh perasaan. Malangnya 3 pengundi tu tak senyum pun. Berbeza betul dengan cara pengundi sambut kunjungan DS Nizar. Di mana-mana kedai kopi yang dikunjungi oleh DS Nizar, kebanyakan pengundi bangun menyambut tangan yang dihulur.

Siannn Mail Pian!


Comments :

4 comments to “KESIAN MAIL PIAN!”
Anonymous said...
on 

Terpaksa jugak tebal muka turun berkempen..Nanti apa pulak kata si Najis

Anonymous said...
on 

orang yang minum tu pun buat tak tau je tengok dia

momotaro said...
on 

salam salam jugak... takde hulur duit kopi ker? hehehe

akira8047 said...
on 

kalau kat kedai kopi aku...
gerenti aku halau...
takut lepas ni bisnes tak jalan..
hahahaa...
nak pilih pemimpin pun ada diperincikan dalam islam
klik sini
RENUNGAN BUAT PENGUNDI2 SEKALIAN.

Post a Comment