FOTO SEKITAR PENAMAAN CALON P.59

Dua puluh ribu penyokong Pakatan Rakyat

Lautan manusia

Presiden & Timb. Presiden PAS........DS Nizar & Wahid Endut

Dr. Haron Din .......................................Ust. Mujahid

Dr. Haron Din ................................Kamarudin Jaafar

Lim Kit Siang, Tian Chua & Dato' Ngeh Koh Ham

Lim Guan Eng ............................Hj. Osman & Hj. Ismail

Zahid Hamidi, Ismail Sapian, Muhyiddin & Mustafa

Yang kalah & yang tak layak bertanding Timbalan Presiden UMNO

Ahmad Said & Annuar Musa

Jins Shamsudin & puteri

Mungkin belum cukup umur mengundi

remaja atau pelajar sekolah menengah?

Comments :

25 comments to “FOTO SEKITAR PENAMAAN CALON P.59”
maun said...
on 

Kesian nengok pemimpin UMNo. Belum berperang dah kalah mukanya. Merah padam muka sepanjang hari.Takbir!!!!!

Anonymous said...
on 

tak dak bas percuma,sampul berisi tapi bandar taiping jadi hijau.taklbir allahhuakbarrrrr.

pengliporlari said...
on 

gadoh belah depa polisi takmau tangkap lak

Anonymous said...
on 

lahir pas di bkt gsntsng, mampus Umno pun di bkt gantang

Tungaklangit said...
on 

ni juak pas dah meracau tak tentu hala.. apa pasal.. yakin menang ke?

isyallah UMNO akan menang... tapi risau jugak nanti juak pas kata undi hantu, tipu undi macam2 fitnah dia org buat kalau kalah..

tapi kalau menang ... rakyat sayang pr.. bengap betul fikiran kau org,,

juak2 pas yg ramai tu dari luar tak boleh mgundi...

baik betul DAP dgn pas sekarang ni ye.. maklumlah nak menang undi.. dulu UMNO baik dgn cina dia org kata jangan undi BN sebab UMNO kerjasama dgn kafir tapi sekarang bepluk dgn kafir pulak ye..

dasar mulut bercabang betul pemimpin poltitik pas ni..

bengap tahap terlampau

hilux said...
on 

Hijau Bumi Tuhan- XPDC

Anonymous said...
on 

kepada tungak langit...

hujah orang dalam tekanan.hehehe

mountdweller said...
on 

Salam.

Saya nasihatkan PR jangan dirasuk rasa terlalu selesa dan over confident.

kerabu said...
on 

salam ziarah saudara!

maun said...
on 

tunggak langit,

Tak pegi ke pagi tadi, ada panas ke, kesian nengok UMNO, macam parti pembangkang ala PPP. Lepas ni tobat pemimpin UMNO nak berkempen, lebih baik makan angin je....

maun said...
on 

Jin Shamsuddin tension semacam je...kah..kah..kah

maun said...
on 

Zahid Hamidi muka macam takut je. Samseng Kg. Dusun. Apa rasa oren!!!

BeliaBenciUmno said...
on 

sebaik laa ada sang puteri islam perkembar .. bleh jugak sejukkan mata pemimpin setan kembar .. eh pekembar

Anonymous said...
on 

takbir!!!!
ALLAHUAKBAR!!!!
Alah maha besar....

mrL

Anonymous said...
on 

tunggaklangit,

meracau sambil dapat pahala,
he,he,he

mrL

Anonymous said...
on 

wake up bangsa melayu!!!!

jgn tido lg...
bangsa lain pon dh sokong PR melayu bila lg???

melayu mudah lupa,

mrL

xTEGARx said...
on 

TungakLangit nak ajak berdebat ke? hohoho
ada berani? atau berani dalam alam maya je hahaha
jumpa face to face sure tak berani punya hahaha

Anonymous said...
on 

TAKBIR!!!!...3X

mujahidah said...
on 

SERONOKNYA TENGOK PENAMAAN CALON KT BKT GANTG,MERIAH...KU LIHAT HIJAU....

epilog perjuangan rakyat said...
on 

gambar "Lim Kit Siang, Tian Chua & Dato' Ngeh Koh Ham" nk perbetul skit tu bukan Tian coz Tian pada ketika pnamaan calon ada bersama teman di Bukit Selambau.

Anonymous said...
on 

Umno yang tersedar

saya nak merujuk pada komen Anonymous ... on March 29, 2009 2:46 PM tak dak bas percuma,sampul berisi tapi bandar taiping jadi hijau.taklbir allahhuakbarrrrr.

Saya rasa pembangkang xder duit nk suruh orang datang ke taiping p sokong PR..Klu umno mungkin kot sbb dia bapak segala rasuah..kahkahkah..

Anonymous said...
on 

Buatlah banyak-banyak POST MORTEM....... Kesian Umno........anda kalahhhhhhhh

Anonymous said...
on 

tungak langit hang bodoo.. pasai karat umno tebai sangat dalam diri hang.hang kena masok kelas tadika islam.belajaq politik islam.aku shor hang pi tengok kat albanjari online.kalu otak hang terbuka..hang akan paham asas politik islam kat sana.baca tang tahaluf siasi.

Anonymous said...
on 

SAYA TAK MINAT POLITIK....

Anonymous said...
on 

POLITIK & RASUAH DAH SEBATI...

Post a Comment