TITAH SULTAN -"INNALLAHA MA'AS SOBIRIIN"

LAPORAN SIASAHDAILY - 8.00 MALAM

Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohd Nizar Jamaludin memaklumkan, Sultan Perak dijangka akan membuat keputusan berhubung dengan permohonan beliau untuk membubarkan Dun Perak besok.

Beliau berkata, Sultan Perak meminta tempoh untuk membuat keputusan permohoan itu untuk membolehkan baginda membuat rujukan terhadap beberapa perkara.

Nizar memberitahu perkara ini kepada pemberita yang menyerbu beliau selepas mengadakan pertemuan tertutup dengan pimpinan PAS, Exco dan Adun Pakatan Rakyat Perak di Pejabat Perhubungan PAS Perak dekat sini.

Menurut Nizar, pertemuan itu berjalan dengan baik sekali dan beliau amat terharu dengan cara Sultan Perak mengendalikan hal ini.

"Saya amat terharu apabila di hujung pertemuan itu apabila Baginda Sultan berkata kepada saya dengan membaca satu potong ayat Al Quran," katanya.

Ayat itu yang bermaksud "Sesungguhnya Allah bersama dengan orang-orang yang sabar."

Comments :

1
mudz said...
on 

Imbas kembali 2 komen teman : Dah aku telah...Dato Nasa ni ulor ayor.

takpa perjalan jauh lagi, jadi kan ia sebagai pengajaran.





CYS said...on January 26, 2009 8:18 AM

Sabor Yop ...tak sah hingge bebenor. Dato NH ni berdarah UMNO... harap dia jadi macam Bala & tak termakan dengan counter offer dari UMNO.


IMRANI said..on January 26, 2009 10:35 AM

Sabor Yop... Dato NH belum letak jawatan dalam UMNO lagi...ntah ape yang ditunggu nya... tunggu UMNO offer baguih punya kot..

ciberboron said...on January 26, 2009 11:35 AM


CYS & IMRANI,

Thanks atas ingatan supaya sabor. Teman pakai nasihat tok guru. Oghang nak datang, kite kene terime. Mase die dalam umno memang la darahnye umno. Bile keluar umno, mudah-mudahan bertukor le jenis darahnye. Memang kite kene berhati2, tapi mane le kite tau mase depan. Bile die declare keluor umno & join kite, kene le kite berbaik sangke. Esok-esok kite tengok le pulak macam mane jadinye.

Post a Comment

 

Komen Pengunjung Terkini