Hantu Syaitan Naik Bas Diserbu Petugas PR !!!

Dulu kini dan selama-lamanya UMNO menafikan kewujudan rancangan jahat mengupah PENGUNDI HANTU SYAITAN. Tapi sepanjang tempoh penafian itu jugalah setiap hari akhir dan malam menjelang pengundian berpuluh-puluh bas tiba di kawasan pilihanraya dengan cara yang mencurigakan.

Tengah malam dan subuh sebentar tadi bas-bas itu datang lagi. Pagi nanti bapak-bapak hantu dan setan di Putra Jaya dan Kuala Lumpur akan membuat kenyataan media iblis dan jembalang menyatakan "tuduhan parti pembangkang itu tak masuk akal", "mereka mungkin anak tempatan yang bekerja di luar dan berpakat balik mengundi bersama-sama" dan "pembangkang terdesak dan mencari alasan sebagai persediaan kalau kalah".

Bapak-bapak jin pun memberi amaran "jangan halang pengundi", "tindakan menghalang pengundi adalah melanggar undang-undang" dan "pihak keselamatan tidak akan teragak-agak mengambil tindakan tegas terhadap pihak yang menghalang pengundi menunaikan tanggungjawab".

Subuh tadi pasukan FRU membentengi sekeliling bas yang ditahan oleh petugas PR. Pegawai polis jadi jurucakap UMNO. Polis dan FRU memaki hamun dan menghalau petugas-petugas PR yang mahu mendapatkan kepastian ke mana arah tujuan rombongan tengah malam itu.

Belum pernah berlaku dalam sejarah dunia sejak zaman nabi Adam, bas pelancong masuk ke pekan kecil Kuala Trong pada pukul 3 pagi kononnya nak melancong ke Pulau Pasir Hitam. Pelancong dari Negeri Sembilan itu bercuti beramai-ramai pada hari Selasa! Hari Selasa! Hari Selasa!

6 buah bas dikepung malam dan subuh tadi. 4 di pekan Kuala Trong, 1 di CALTEX Trong (NBY 9977) dan 1 di simpang Plaza Tol Changkat Jering (BHQ 5155). Semua bas itu dilindungi oleh abang botak yang menaiki Toyota Harrier hitam nombor pendaftaran BGN 9900 dan sebuah Proton Perdana hitam NBD 10.

Rombongan itu mengaku datang dari Rembau Negeri Sembilan. Sebahagian hantu memberitahu mereka datang sebagai pelancong manakala sebahagian hantu lagi mengaku sebagai petugas pilihanraya. Beberapa ekor hantu yang lain menyatakan mereka datang sebagai pasukan sorak untuk BN di pusat-pusat pengundian.

4 buah bas yang berada di pekan Kuala Trong tidak dapat dihampiri oleh petugas-petugas PR kerana dikawal sepenuhnya oleh pasukan FRU yang datang dengan 5 buah trak.




















SELAMAT DATANG PENGUNDI HANTU

BALIK BELUM TENTU !!!


Comments :

37 comments to “Hantu Syaitan Naik Bas Diserbu Petugas PR !!!”
Anonymous said...
on 

SEMNJAK BILA MENGKOME AMBIK ALIH TUGAS POLIS. KALAU MEEKA HANTU PUN TAK KAN BOLEH MENGUNDI. ORANG MENGKOME KAN ADA DALAM TEMPAT MENGUNDI TU. DIA TIDOR KE? BODOH........

Anonymous said...
on 

Jawab balik:

kalau hantu UMNO?BN, tentu boleh mengundi punye. Polis kan merupakan parti komponen BN. Betoi dak?

Anonymous said...
on 

Mereka mungkin pelancung politik melihat suasana PRK Bt Gantang dll.Mana mungkin seorang Islam mendapat kemenangan secara tidak halal langsung memperolehi rezeki darinya kerana setiap orang tidak terlepas pada Hari Pengadilan di Akhirat kelak.

Anonymous said...
on 

kalau dah hantu yahudi tu yahudi juga...baik tidor di rumah daripada buat kacau...tgk dlm tv barua BN pun blh..ini semua psl mat det (melayu mudah lupa/nafsu serekah)

Anonymous said...
on 

Agak2 la kalo nak melihat suasana tu..
he..he...h.e..
siap pakai tonto tu...

Anonymous said...
on 

org UMNO mana tahu erti kepuasan...dah tua nak mampos pun masih nak cari kekayaan...rajin2 le kenal masjid..masa mengundi banyaknya pelancong2 yg dpt cabutan bertuah..

Seuntai Kata Untuk Di Rasa said...
on 

ala..kalau BN peduli ape halal-haram..janji kuasa..

Anonymous said...
on 

yang jelas mereka tu hantu-hantu umno yang akan mengundi bagi nama-nama yang telah mati bertahun-tahun. umno sial!!!

Anonymous said...
on 

PR bukan nak ambik tugas polis..tapi nak bagi polis faham apa tugas mereka...atau BN(UMNO) yang tak reti tidor..pasal takut kalah..tak dpt tulang(mcm anjing dgn bayang) tamak.

ummi said...
on 

hantu belaan umno makan rasuah tak ? berapa banyak lagi duit rakyat dibakar untuk pilihanraya kecil kali ini...berapa banyak ??? tengok banyak mana HANTU RAYA yang ada dalam UMNO. ...betul,betul,betul...

PUTRAKENCANA said...
on 

Biasalah tu, Pas rasa nak kalah di Bukit Gantang alasannya Pengundi Hantu

Taktik murahan dan dah basi.

Rakyat telah sedar sebenonya.

Pas banyak memfitnah dan mencerca bangsa seagama demi politik murahan dan sanggup bersedudukan dengan kafir laknat DAP.

Sedih Teman melihatnya.

Anonymous said...
on 

putrakencana...

nape anda buta tuli??logik ke dtg melancong seawal pg??klu br nk bertolak xpe laa..ni br tibe..depa nk tdoq tang mana??setahu teman hotel umah tmpagan semua dh pnuh??cube hg jwb dlu?

Anonymous said...
on 

Kengkawan...saya ada satu kaedah macamana nak control antu antu sial nih...semua pertugas disarankan membawa seorg satu PENYAPU LIDI ataupun BERUS JAMBAN yg telah d gunakan...tunggu depa lalu..agak.agak.ngam... sidai (PUKUL) betoi betoi tang muka antu tu...biaq depa cempera lari tak cukup tanah...aku klau ada dekat ...mau makan siku 14 puak puak nih...gundik mu ALTANTUYA....NAJIS TETAP NAJIS.... warghhhhh...

Anonymous said...
on 

Org UMNO ni dalam Jiwa mereka, Apa UMNO Buat Smua Betul. Hati tu dah Mati...Dah Tepu...

Bukak la Sikit, bagi ruang dalam jiwa dan hati tu...

Terima..... Yang salah Tetap Salah...
Matlamat Tak menghalalkan Cara..
Jangan Nak Berdolak-Dalik...

Hangpa Memang Tau Bas Tu Bawak Pengundi Hantu...
Nak Menafikan Apa Lagi....Hang pa Nak Sorok Lagu Mana???

Kita Yang Dok tengok ni boleh pikir sendiri....

Ada Betoi ka???

Anonymous said...
on 

Nak bagi tau kat putrakencana memang rakyat telah lama sedar.Cuma hang je yang belum sedar.
Diperkudakan oleh UMNO/BN.Telah digelapkan hati.
Kata PAS bersekongkol dengan kafir DAP, ikut sedap mulut hang.Abis yang UMnO/BN dgn MCA/MIC tu depatu takda yang kafir ke...? Cakap jangan Ikut perasaan.Inilah lah jiwa2 orang yang suka bersekongkol dengan KUFAR.Mudah2 diberi petunjuk oleh Allah.

Matador said...
on 

BODOH BANGSAT PUNYA PEMBANGKANG...DAH TAKDER KERJA, ORANG NAIK BAS NAK BALIK KAMPUNG, DIA BUAT DAJAL PEGI TAHAN2...BOGOK!

Anonymous said...
on 

Marador bodoh, sila baca ayat di bawah sekali lagi

Rombongan itu mengaku datang dari Rembau Negeri Sembilan. Sebahagian hantu memberitahu mereka datang sebagai pelancong manakala sebahagian hantu lagi mengaku sebagai petugas pilihanraya. Beberapa ekor hantu yang lain menyatakan mereka datang sebagai pasukan sorak untuk BN di pusat-pusat pengundian.

BODOH!! malu betol ade melayu mcm ni!!!!!!

Anonymous said...
on 

Matador ni gelaran orang yang suka main ngan lembu...

Otak dia pun dah macam lembu..

apis said...
on 

ni mesti matador otak lembu....betul la memang malu ada melayu dan parti melayu pekembar yang macam si matador sekor ni...

balik kampung??!....kah kah kah kah....hahahahah, huhuhu...lawaaaaaak sial.

Anonymous said...
on 

klu menang x ada isu hantu pulak....dunia..dunia...

Anonymous said...
on 

bn/umno mmg babi utan dr dlu lg,bodoh nk mampus..pengundi iblis tu nk kene ajar cikit baling jea ngan taik babi utan..bn/umno mmg bangsat.

ayor lemuju said...
on 

Kat Batang Ai confirm ramai pengundi dari Lubok Antu.

teluk sera said...
on 

hantu altantuya tak datang ke? kalau datang jangan kaco pusat pengundian; pi kaco org2 yg terlibat dgn pembunuhannya.

Anonymous said...
on 

SILAP AKO BACA LAMBAT RUANG NI, NK BG CADANGAN PN DH TRLMBAT, PATUT SUBUH TD SPRAY LAMPU BAS TUI,BRU LA X SAMPAI DEPA KT PUSAT NGUNDI TU

Abebekasantu said...
on 

Buat PUTRAKENCANA, memang wujud hantu2 tu bila ada pilihanraya samada pilihanraya kecil @ pilihanraya umum.Ambo adalah salah sorg bekas antu tu...

Anonymous said...
on 

HIDUP X 3 UMNO RASUAH!!UMNO RASUAH!!

Anonymous said...
on 

Kalau PR menang, sebab rakyat dah cerdik, UMNO dah dikuburkan, bla bla bla.. Tapi bila kalah, BN bawa pengundi hantu, SPR tak adil, bla..bla..bla.. Biasalah PAS dan PKR tapi DAP tak pernah buat gitu sebab apa? Sebab depa ada melayu2 bangsat yang sanggup berguling di atas jalan utk berjuang utk mereka. Pernah kah kita tengok MCA dan DAP bergaduh sesama sendiri utk menentang keistimewaan bangsa cina, sekolah cina ke bila UMNO bagi dana utk sekolah cina? Atau tuduh peminpin ina rasuah ke? ingat mereka tak ambik duit ke?

Menang org melayu ni bodoh walaupun dah belajar tinggi, masih gitu sampai sekarang. Dulu org putih gunakan org kita sebagai tali parut.. Sedih bila orang melayu mengutuk semasa kita sehingga begitu sekali.. Kenapa kita biarkan DAP kutuk UMNO tapi tak kutuk MCA atau Gerakan?? Mereka bersatu di belakang.. Sebab itu lah mereka boleh hidup di mana2.. Melayu samalah dgn india..

Orang Melayu semua tak guna.. forever akan dipergunakan oleh bangsa lain terutama bangsa yang opportunist..

Anonymous said...
on 

ini la slh 1 cara mahathir kekalkan kemenangan bn selama beliau mmerintah..kini najib n da geng mula mengikut muslihat ala najis dan bacul ini..kepada penyokong umnobn, tanyalah diri anda sndr apakah gerangan rombongan penjilat2 bontot ini hadir ke sini beramai2 sehari sblm/pd hari pengundian?dan siasatlah sendiri bgimana mgkn sebuah rumah/pondok boleh diduduki 30-40 org?

Anonymous said...
on 

Pondok dan rumah tu ada semua hantu-hantu amno, orang yang telah lama mati. Aku akan ingat cadangan spray lampu tu sampai bila-bila. Tima kacih.....

Anonymous said...
on 

Bagus tu brader. Cara terbaik yang baru disaran untuk halang pengundi berhantu.

Anonymous said...
on 

mase PR mng pon antu ade je..tp rakyat lg ramai dari antu..antu mmg wujud mane2 pilihanraya pon..korg jgn nak putar belitlaa..ape kejadah bwk budak universiti g tmpat mgundi??suh diorg ponteng blaja..psal nk mgundi ni laa mmber aku 2 org g bkt gntg jd pencacai umno bn..sial laa..aku kne mrh ngan lect sbb xckup ahli kumpulan ntuk present ..buto laa BNNNN

Anonymous said...
on 

NAJIS tu singkatan nama siapa? N. Ajis ke?

Anonymous said...
on 

jangan laknat agama orang hukumnya berdosa cepat2 betobat

Anonymous said...
on 

kamu harus kenal dajal tu apa jangan main cakap jer kalau tak tau.

Anonymous said...
on 

bumi ini milik allah bukan milik umno pas @ pkr jadi kalau bumi ini milik melayu kita harus marah kerana bumi ini akan hancur jua satu hari masa itu baru kamu tahu bumi ini milik siapa.

Anonymous said...
on 

apa pula bumi ini milik allah.allah dah cukup apa yg dia ada.dia tak perlu apa apa termasuk yg ada atas bumi ini.bumi ini tak akan hancur,yg akan hancur nyawa itu sendiri.

Anonymous said...
on 

Alhamdulillah..PKR Menang.Sapa yang bodoh,bongok tadi?...Nampak?..Allah disamping orang yang benar dan bersama-sama pemimpin yang adil.Dah nyatanya kita nampak ketidak adilan dalam pemimpin kita sekarang,kenapa perlu menyokongnya?..Ingat! Jadi satu dosa pada kita jika kita menyokong pemimpin yang tidak adil.Akhirat nanti tindakan kita kelak akan dipersoalkan oleh Allah S.W.T

Post a Comment