Calon Kitar Semula


Pemidang calon CAP PAYUNG, Kamarul Ramizu bin Idris
di seberang jalan Masjid Kubang Semang.
ZOOM IN .... calon Parlimen ???

DITAMPAL DENGAN PLASTIK PELEKAT
tapi nampak juga tulisannya ... BUKIT GANTANG!!!YANG INI SAH ... ditampal di batang pokok pinang bersebelahan Masjid Kubang Semang.
Calon Parlimen Bukit Gantang!!!
ZOOM IN ... TIDAK SYAK LAGI!!!

UNDILAH KAMARUL RAMIZU
UNTUK DIANGKAT
SEBAGAI AHLI PARLIMEN BUKIT GANTANG
MELALUI PILIHANRAYA KECIL PENANTI !!!

HAYATILAH

KEMPEN KITAR SEMULA !!!

Comments :

14 comments to “Calon Kitar Semula”
joshua said...
on 

Glad I've found your blog, one of the very best of the kind.
Have a blossom blessing from this blogger's heart!
And if you do drop by at mine, I sure hope you at least blogbang me
by watching my french creativitees from beginning to end
and mind my paypal donate boton for milk and nappy-diapers
for my two daughters, one of two months and the other of two and a half years.
What's two or three bucks or euros to you?
Do note it means my salvation for I am desperate for survival
and that close to die from dispare and misery in this Crisis.

I realy need your help badly and your help is that simple, but then
we all need eachother one way or another sooner or later.
And you can allways count on me and my big hurted heart.
Scratch my back and I'll scratch yours in a Mystical
and Misterious Way, oh blessed one!

[Up to now from whom I call upon only one person
dared to donnate me 15 euros! Everybody else is frightned
to be fooled by giving or then again I'm nothing but a dum ass by begging.
Yet is that so hard do give two dollars or euros or pounds away
helping someone unemployed, hungry, in pain and utterly poor?!
Not everyone can understand and dress this situation as if it was his own].

PALAVROSSAVRVS REX

Anonymous said...
on 

kah kah kah ... aha, what dat man very2 funny

Hijat Panjang... said...
on 

kah kah kah...memang betoi laaa..calon RECYCLE tin aluminium....hahahahahaha....dia nak perabeh stok poster dgn banner di Bkt gantang aritu laa kat penanti....mungkin dia rasa nak buang sayang kott...alahai calon BEBAS...

mungkin lak lepaih ni Kak Min KUNCI nanti pi lawan kat PRK Manek Urai Kelantan...mana nak tau kot2 stok Poster,Banner dok menimbun...keh keh keh

Hijat Panjang... said...
on 

camana pun TAHNIAH dan TERIMA KASIH yang tak terhingga pada blogger-blogger khususnya dari Perak yang bertungkus lumus sejak dari penamaan calon hingga ke hari Pengundian N.12 Penanti, walaupun suasana sejuk gedi...tapi semangat korang tak ikot sejuk gedi sama...mungkin kami di Penang yang pulak terbalik 'code'... Thank You & Terima Kasih Semuaaa....

Anonymous said...
on 

eheehheh....bodo...mcm mana nak adi wakil rakyat..hehehehheheeh

Anonymous said...
on 

eheheh brjimat kan lbih baik(kta amno bn nk mmpus dh tu la)
calun ni aku dngar taraf dia ayahnda pekida,btoi ka?
yg undi dia tu mngkin ahli totok dia kot...eheheh cian dia...

pak long misai said...
on 

la...parlimen ngan dun pun tak tau beza,,,syukur la mamat ni kalah, lau tak haru jadi nya,

gelong gajah said...
on 

kesian kat mat ramizu ni..dapat tak sampai 60 undi..tunggu di manek urai ...rasa nya dia masuk bertanding lagi..kali ni guna lambang songkok pulak kot..

TheCyberSniper said...
on 

Mike kena tarbiyyah Ayahanda ni ustaz! sian benor aku!

mraolex said...
on 

Warna tong kitar semula adalah seperti berikut : Warna Biru - Untuk kertas ,Warna Jingga - Untuk tin aluminium, tin keluli dan plastic , Warna Coklat - Untuk kaca..Hat ni nak letak kat mana?

sheikh..buat la live macam albanjari

Anonymous said...
on 

Pakar motivasi kononnya....siapa tak kenal bapanya guru pencen jadi tok sidang umno le di Parit Perak....Getik ( menyampah ) teman ...pakar air liur basi sesuai kot
jgn lupa bagi duit deposit di manek urai pulak ya.....

Rantong said...
on 

Salam ziarah. Such a great blog.

View Profile: Rantong™

Anonymous said...
on 

DIAM JOE DAH MAI said...

Berlapang dada semua marilah kita sama-sama mengucapkan tahniah pada yang menang....bagi yang kalah terus lah berkhidmat..

Johari Kassim oh Johari Kassim di sebalik daripada isu YDP MPSP

http://diamjoedahmai.blogspot.com/

Anonymous said...
on 

Awesome issues here. I'm very glad to see your article. Thank you a lot and I am taking a look ahead to touch you. Will you kindly drop me a mail?

Here is my web blog; no win no fee in accident claim

Post a Comment