BN, UMNO, Iblis, Syaitan, Babi & Anjing


Hari ini berjuta cercaan muncul dari mulut rakyat Malaysia yang mengharapkan keadilan. Semua cacian itu mungkin terlalu keras, kasar dan sebahagiannya lucah. Ramai juga yang menangis dan meronta menyebut-nyebut senapang, bom, senjata, C4 dan lain-lain. Terasa betapa mungkin hanya senjata dan nyawa yang mampu mengembalikan keadilan dan memulihkan demokrasi. Sabar ......

UMNO-BN melangkah lebih jauh lagi hari ini. Perlembagaan jadi najis taik dan kencing. Undang-undang jadi muntah dan nanah. Yang Berhormat BN jadi iblis dan syaitan. Polis jadi babi dan anjing. Mereka saling membantu merogol dan meliwat demokrasi. Bagi mereka Tuhan telah tiada. Kalau Tuhan nak mencampakkan mereka ke neraka, mereka akan cabar Tuhan. Mereka akan turunkan Tuhan dari apapun tempatNya. Mereka akan tabalkan Tuhan baru.

Zambry jadi jembalang busuk menipu rakyat dengan kenyataan-kenyataan palsu, fitnah dan bodoh. Sidang media Zambry yang disiarkan dalam berita TV malam ini mengandungi pemalsuan fakta tahap Yahudi gila babi. Polis melengkapkan pembuktian diri sebagai pencacai barua berdarah babi berhati anjing menjunjung perintah pembesar UMNO yang sakit jiwa dan rosak otak.

Rakyat Malaysia yang menyaksikan kekecohan sidang DUN dan kekecohan di luar DUN hari ini tak akan memaafkan UMNO-BN sampai bila-bila. UMNO dan polis boleh terus menipu dalam akhbar dan radio/tv tetapi rakyat yang menyaksikan peristiwa hari ini dengan mata sendiri tak akan dapat ditipu.

Peristiwa hari ini menghancur-luluhkan keyakinan sebahagian pencinta keadilan di kalangan pendokong Pakatan Rakyat. Namun kekecewaan itu akan menyemarakkan semangat dan daya juang yang membuak-buak untuk memampuskan UMNO-BN dalam pilihanraya umum ke 13 nanti. Catatan peristiwa hari ini lengkap dengan foto dan video di dalam dan di luar dewan akan disampaikan kepada seluruh rakyat Malaysia dengan usaha yang bersungguh-sungguh. Wajah-wajah iblis, syaitan, babi dan anjing yang menyempurnakan pencabulan perlembagaan dan undang-undang hari ini akan terpampang dan beredar di merata ceruk. Biar rakyat kenal muka dan susuk badan perogol, perasuah dan pengkhianat keadilan di kalangan haiwan Malaysia spesis UMNO-BN.

Jiwa kebabian UMNO membawa kepada lanjutan krisis Perak yang entah bila akan selesai. Setelah ada dua MB kini Perak ada dua Speaker pula. Sivakumar dicempung turun dari kerusinya dan diseret keluar dari dewan seperti bangkai haiwan buruan yang ditembak mati. Babi dan anjing kemudiannya mengurung Sivakumar dibilik rahsia untuk menjayakan rancangan iblis syaitan mengangkat Ganesan sebagai Speaker haram.

Ketika itu persidangan belum pun bermula. Sivakumar sebagai Speaker yang sah belum memulakan agenda persidangan. Perintah Tetap DUN memperuntukkan kuasa yang jelas kepada Speaker untuk menentukan hal-ehwal perjalanan persidangan termasuk kehadiran ke dalam dewan persidangan. Siva memerintahkan 7 ADUN yang telah dikenakan hukuman penggantungan 18 dan 12 bulan supaya meninggalkan dewan. 3 ADUN lompat yang kerusi mereka telah diisytiharkan kosong juga diperintahkan keluar dewan. Siva menyatakan dengan jelas "saya tidak akan memulakan persidangan sehingga 10 ADUN yang diperintahkan keluar dewan mematuhi perintah itu".

10 iblis syaitan BN itu tetap ingkar. Oleh itu persidangan tidak dimulakan. TIDAK DIMULAKAN. Di ketika itulah Zambry mengemukakan usul memecat Speaker diikuti usul melantik Ganesan sebagai Speaker baru. Siva enggan menimbangkan usul itu kerana persidangan belum bermula. Tambahan pula ia dikemukakan oleh ADUN yang telah digantung sejak 18 Februari lalu. ADUN itu juga telah diperintahkan keluar dewan 10 minit sebelum itu.

Persidangan belum bermula. Usul pula dikemukakan oleh ADUN yang telah digantung dan masih dalam tempoh penggantungan. ADUN itu juga telah diperintahkan keluar dewan oleh Speaker. Speaker telah pun menjelaskan hal itu sebaik saja Zambry membacakan usulnya. Sahkah usul itu? Sahkah pemecatan Sivakumar? Sahkah perlantikan Ganesan?

Siva tidak berganjak daripada kerusi Speaker. Speaker mengarahkan Bentara Dewan melaksanakan perintah pengusiran 10 iblis BN. Malangnya Bentara Dewan telah hilang akal dan rosak otak. Mereka enggan melaksanakan arahan Speaker. Babi dan anjing beruniform masuk ke dewan menyertai babi dan anjing tak beruniform yang sedia ada dari awal. Mereka memeluk dan mengangkat Speaker turun dari kerusinya. Selepas itu mereka mengheret Speaker di lantai seperti mengheret haiwan. Speaker dikurung oleh babi dan anjing itu di sebuah bilik sehingga persidangan haram selesai.

Persidangan dikendalikan oleh Ganesan dan ditangguhkan olehnya hampir jam 4.00 petang. Sahkah persidangan yang dikendalikan oleh Ganesan itu? Sahkah penangguhan oleh Ganesan itu?

penjenayah, pencabul dan makhluk-makhluk perosak demokrasi

Comments :

12 comments to “BN, UMNO, Iblis, Syaitan, Babi & Anjing”
Anonymous said...
on 

artikel ni memang seperti gejolak hati saya... mereka UBN dan polis memang celaka..

golokperak said...
on 

Zambry kata Pakatan Rakyat mengunakan undang undang RIMBA, tak pa hang nak kata apa pun Zamry ooi. Walau pun rimba atau pun persidangan bawah pokok tapi kami mempunyai undang undang untuk dipertahankan.Umno langsung tiada undang undang macam babi baru keluar dari rimba. UMNO lebih hina dari babi ,kerana babi tahu habitatnya.

Anonymous said...
on 

Jangan lebih mengata, satu jari menuding orang empat lagi menuding ke diri kita. Bersederhana adalah lebih afdal dalam apa perkara pun... tak gitu.

Anonymous said...
on 

anon 2.21
ko boleh pergi jahanam! celaka!

MH-ax

Anonymous said...
on 

salam..sedih semua rakyat m"sia dgn apa yg berlaku kat perak td..maluu,busuk nama negara.ini yg umno nak?

Baginda Reformasi said...
on 

geram!!!!

Anonymous said...
on 

anon 2:21 hang guna tangan apa?satu jari menuding 4 lagi menuding ke diri kita.Cuba check betul betul.bukan 4 kot.Hang pakai tangan babi kot atau pun yang ajar hang gila babi.

Anonymous said...
on 

tahniah kepada pihak lispo yang memudahkan urusan dun perak. semuga mendupat kusih sayong dari orang awam. tohniah.

mohdshariff said...
on 

sedih tngk politik malaysia sekarang

Anonymous said...
on 

pemimpin BN mmg sah NAK HARAM..!
entah dari perut pompuan mn la puak2 BN ni kuar..
dah kalau dasar anak haram,semua benda jadi haram..!
MB,speaker, n gaji dorang HARAM..!
ZAMBRY kafir laknatullah anak haram..
ibu najib mesti sedih pasal susah payah mengandungkan anak,kuar2 da jadi PEMBUNUH..!
kalau ak jadik ibu najib,CELAKA punya anak..!!!

Anonymous said...
on 

dalam mana-mana negara demokrasi parti politik asuhan british / dajjal mempunyai kuasa untuk menlangar undang-undang. jadi selagi masih bepolitik kita kena banyak bersabar serta mengatasi masaalah sebenar umat iaitu kejahilan. orang lulus phd blum tentu tidak berada dalam kejahilan kerana apa yang dipelajari bukan dengan nama Allah. umno terus menyebarkan kejahilan dan kelalain kepada umat islam dengan mengalakan program hiburan. umno adalah penyeru kepada neraka jahanam...

Anonymous said...
on 

Umno BN mmg celaka...anjing...dok kalut pertahankan perlembagaan manusia drpd perlembagaan ISLAM...UMNO pergi jahanam..

Post a Comment