Munajat "SATU ANTARA TIGA" Untuk Pengundi HANTU


Hakikatnya pengundi hantu memang wujud. UMNO tentulah menafikannya. SPR juga tak lebih dari si pencacai tua angkut najis - dulu, kini dan selamanya menafikan kewujudan hantu yang mereka sendiri layak dianggap terlibat sama menjayakannya. Polis? - dua kali lima. PRK Kuala Terengganu ini menyempurnakan tanggapan betapa polis bersekongkol mengusahakan kemenangan BN melalui kaedah penyamun ini.

Ada bukti? ... sudah beratus bukti dikemukakan sama ada kepada polis atau kepada SPR. Malang sungguh nasib rakyat Malaysia. Pihak berwajib terus pekak dan buta. Takut tak tentu pasal atau bahagia makan rezeki haram hasil sekongkolan memberanakkan dan membesarkan hantu untuk mengundi BN. Tiada bezanya dengan yahudi.

Terkini, seorang kakitangan Jabatan Pendaftaran Negara mengaku terlibat menyediakan kad-kad pengenalan palsu untuk kegunaan pengundi hantu dalam PRK Kuala Terengganu ... baca di sini. Ketua Penyelaras Jentera Kempen KeADILan Kuala Terengganu, Mustafa Kamil Ayub malah mencurigai jumlah luar biasa anggota polis yang ditugaskan di Kuala Terengganu.

Angka resmi 6000. Angka tak resmi 10000. Petugas-petugas menganggarkan jumlah sebenar mungkin mencecah 20000. Mustafa Kamil juga bimbangkan kemungkinan polis sendiri diarahkan menjadi pengundi hantu ... baca di sini. Lagi bukti di sini.

Ustaz Abu Bakar Chik turut mengingatkan agar tidak memandang mudah kenyataan MB Terengganu yang yakin BN akan menang dengan majoriti 3500 undi. Ustaz Bakar mengaitkannya dengan kehadiran melimpah ruah anggota polis, yang boleh memungkinkan penyusupan pengundi hantu, bukan lagi yang dibawa dari luar, tetapi tidak mustahil ia keluar dari kem penempatan sementara polis! ... artikel penuh di sini.

Apalah daya kita. Apa lagi yang boleh kita lakukan. Bancian telah dibuat dengan sempurna. Nama-nama pengundi yang tersenarai dalam daftar pemilih telah dijejaki sampai ke alamat masing-masing. Ada 20 nama pengundi beralamat di sebuah rumah kecil. Bila disiasat, sah nama-nama itu tidak tinggal di alamat tersebut. Ada pengundi China berdaftar di alamat seorang nenek tua Melayu. Ada nama pengundi menggunakan alamat restoran KFC yang langsung tak dikenali oleh tuan punya dan pengurus restoren. Aduh! memang jahat dan pengkhianat!

Petugas Pakatan Rakyat dalam bilik mengundi boleh memeriksa pengenalan diri pengundi yang datang. Tapi hantu itu ada kad pengenalan. Foto di kad pengenalan pun sama dengan rupa si pembawa. Petugas boleh protes - orang itu tak tinggal di alamat yang tertera dalam kad pengenalan ... namun ketua tempat mengundi ada cukup hak dan alasan untuk membenarkan jembalang itu mengundi. Aduh! memang celaka!

Kita patut terus berusaha. Kain rentang menghebahkan kehadiran hantu ini perlu diperbanyakkan. Kain rentang dengan kata-kata yang mampu menginsafkan hantu rela dan hantu terpaksa ini perlu di pasang di merata tempat. Poster dan flyers dengan maksud yang sama perlu diedarkan kepada semua orang.

Petugas dalam bilik mengundi mesti pantas dan tegas. Petugas risikan dan keselamatan perlu tangkas dan lengkap. Semua keadaan yang mencurigakan perlu disiasat dan dilaporkan kepada bilik gerakan untuk tindakan sewajarnya. Jangan lupa kamera dan alat perakam suara.

Dan ... JOM KITA SOLAT HAJAT setiap kali selesai solat 5 waktu dan setiap tengah malam memohon bantuan Allah Yang Maha Berkuasa untuk menggagalkan rancangan jahat UMNO/BN ini.

Kita mohon SALAH SATU ANTARA TIGA :

1. Agar pengundi hantu membatalkan kesanggupan mereka untuk mengundi
2. Jika mereka mengundi - tangan mereka mengundi PAS - Pakatan Rakyat
... Allhumahdii qaumii fainnahum la ya'lamuun ...

3. Jika mereka berhasrat untuk mengundi & nak undi BN - BINASAKAN MEREKA

... Allahumma ya Munzila l-kitab wa ya Mujriya s-Sahab wa ya Hazima l-ahzab ... ihzimhum wansurna alaihim ... ... Wa la haula wa la quwwata illa billahi l-aliyyi l-aziim ...

Comments :

2 comments to “Munajat "SATU ANTARA TIGA" Untuk Pengundi HANTU”
~PakKaramu~ said...
on 

Selagi BN memerintah maka tipu wajib ada, kita semua yang mahukan bersih supaya mereka yang bersekongkol akan di sambar petir biar mereka mampus

uniknyamalaysia said...
on 

Semoga dapat tadbir negara dengan baik ya...

Urus rakyat dan jaga alam sekitar...

http://uniknyamalaysia.blogspot.com

Post a Comment

 

Komen Pengunjung Terkini