TERKINI ! BOM KEDUA UNTUK UMNO PERAK

KEJUTAN #2

Seorang lagi ADUN Perak bersiap sedia untuk satu sidang media lewat hari ini bagi mengumumkan keputusan meninggalkan BN. Sumber memberitahu ADUN berkenaan akan mengumumkan salah satu daripada tiga pilihan iaitu sama ada meletak jawatan parti (UMNO), meletak jawatan sebagai ADUN atau keluar parti untuk menyertai salah satu parti Pakatan Rakyat.

Comments :

16 comments to “TERKINI ! BOM KEDUA UNTUK UMNO PERAK”
saiful said...
on 

Panas....!panas....! ;)

kulopbesar said...
on 

tumpo tajul udah mintak tolong ngan bijan anak nut zakra

Akutakata said...
on 

Bior bebenor yop...kang ada yang tumpo terkejut.

manjungmari said...
on 

Sapa 2 orang tu Sheihk.. Hamdi denga Raja Ahmad ka..

F.A.Z.R.U.L.L.S said...
on 

sapa lah depa ni noo.. anak sapa.. beranak kat mana?? hmm macam best ja ni.. heeee..

mraolex said...
on 

Kejap tadi teman dengor..Pak Jib kate yang tu khabor angin je..nyedapkan hati aje tu

ciberboron said...
on 

salam mraolex, ... rase macam kenal je. kalau tak silap pernah sembang dlm forum izzuddinian. ye ke?

mraolex said...
on 

Salam ciberboron,kuat betul ingatan tuan syeikh..memang ana pernah sembang dalam forum tu..gambor mike ke teman jumpe kat blog sis8084 sebelah Dato'.....?

ciberboron said...
on 

yes, gambor teman le tu. mike tak datang ke hari tu?

Hang Nadim said...
on 

Weii mangkuk...mana update...dana dah kena potong kee....???

ratuayu said...
on 

Hang kena tipu jaa, tak buleh nak buat lawak sikit.... Hang dok igat dia nak letak jawatan, hang tak tau orang kita yang nak letak.

kata siswa said...
on 

ini hangat ni...nampaknye tahun ni perak mampus gitu je...xsempat nak bgunkan..asyik tukar kerajaan je...kesian org perak...meh duk pahang pulok la....

Anonymous said...
on 

perak lebih aman dgan pemerintahan bn..selamatkan perak dari ditakluki oleh bangsa bukan melayu...

Anonymous said...
on 

klu bukan org melayu sape yg memerintah? dh lancarkan 1 malaysia tak da la makna 1 malaysia baik tak yah nk lancarkan 1 malaysa.

trexx said...
on 

nizar balik kampong tanam ubi kayu

ABU SAIRI said...
on 

kita sama-sama fikirkan betapa ANGKUHnya pakatan rakyat yang di terajui oleh PAS di Perak seperti yang telah di dedahkan oleh Mufti Perak baru-baru ini........... Wahai sahabat-sahabat yang masih dalam pakatan rakyat marilah kita keluar beramai-ramai tinggalkan pakatan rakyat yang tidak membawa apa-apa faedah langsung pun dan masuk BEBAS........

Post a Comment

 

Blog Pilihan

Komen Pengunjung Terkini