UMNO memang bahlol

Hari ni (23 September 2008) aku baca Harian Metro.

tajuk beritanya - JKKK (P) saring bantuan

BUKIT MERTAJAM: Pemohon atau individu di kawasan Parlimen Bukit Mertajam yang ingin mengemukakan permohonan bantuan atau pinjaman Kerajaan Pusat perlu menerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK)(P) sebelum proses kelulusan dipertimbangkan.

Kesemua 38 cawangan UMNO dalam bahagian Bukit Mertajam pula bertanggungjawab bagi memastikan tidak ada pemohon yang menyokong pembangkang mengemukakan permohonan bagi mendapatkan peruntukan projek luar bandar dan Program Pembangunan Rakyat Termiskin (PPRT) di bawah Kerajaan Pusat.

.........................................

Makhluk politik parti UMNO confirmed cacamerba kepala hotak mereka!

Politik mereka adalah politik kebencian. Minda dan jiwa politikus UMNO memang penuh dengan dendam kesumat. Demokrasi telah dirogol dan diliwat. Ugutan dan ancaman adalah budaya yang telah menjadi aqidah dan syariah UMNO.

Demokrasi mana yang mengizinkan pemberian bantuan dan peruntukan HANYA kepada ahli parti pemerintah? Komunis yang digambarkan sebagai zalim dan kuku besi pun secara resminya tak mengizinkan pengagihan terpilih macam yang UMNO buat.

UMNO memang tak pernah belajar dan tak mahu belajar. Tsunami 8 Mac 2008 masih tak berdaya mencelikkan akal atau menjernihkan jiwa mereka yang ala kebinatangan itu. Malang sungguh Malaysia!

Comments :

0 comments to “UMNO memang bahlol”

Post a Comment

 

Komen Pengunjung Terkini